Marketing, reklama, žurnalistika Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi - Zdenka Musová

Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi - Zdenka Musová

24.89 €

Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový prístup, ktorý zaujímavým spôsobom podporuje partnerstvá medzi podnikateľskými subjektmi a neziskovými organizáciami s cieľom podporovať dobrú vec a zároveň dosahovať vlastné ekonomické aj neekonomické ciele. Vedecká monografia ucelene prezentuje výsledky dlhodobého skúmania vnímania zodpovedného správania podnikov spotrebiteľmi, s dôrazom na rôzne aspekty dobročinného marketingu. Prináša aj návrhy možností intenzívnejšieho využívania dobročinného marketingu v podnikovej praxi, ako aj v neziskových organizáciách na Slovensku.

Podobné produkty

Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych...
24.89 €
Monografia sa venuje komplexnej analýze fundamentálnych otázok spojených...
12.64 €
Problematike zodpovednosti sa venovala Oľga Ovečková vo viacerých...
16.82 €
Veci, ktoré doteraz fungovali, zrazu nejdú a svet stojí pred otázkou,...
7.13 €
Kdy mohou poskytovatelé internetových služeb, jakými jsou poskytovatelé...
7 €
Kniha je venovaná predovšetkým mladým ľuďom, ktorí prežívajú obdobie...
8.46 €
Oblíbená autorka řady populárních knih (Chalupářkou z donucení, Důchodkyně...
10.29 €
Oblíbená autorka řady populárních knih (Chalupářkou z donucení, Důchodkyně...
13.35 €
Publikácia sa venuje otázke, aké záujmy sú chránené zodpovednosťou...
12.87 €