Monografická kniha slovenského umelca Radovana Čerevku, sochára a tvorcu objektov a inštalácií prináša reflexiu tvorby diel z rokov 2007-2018. Umelec vo svojej tvorbe reaguje na svet masových médií, tlačových agentúr, so šírením správ o konfliktoch, kde sa zameriava na protivojnovú tematiku. Čerevka sa sústreďuje na vzdialené vojenské konflikty a boje na iných kontinentoch, ktoré dnes patria do obrazu súčasného sveta. Tvorbu Radovana Čerevku zaraďujeme do kategórie umenia postprodukcie, ktoré využíva kombináciu existujúcich produktov a materiálov so spájaním klasických sochárskych techník. Čerevka tak má možnosť hromadiť vizuality, materiály a dosahuje tak mnohovýznamovosť svojich diel zahŕňajúcu kritiku dosahu a moci médií a informácií v spoločnosti, reflexiu historických obrazov, ale aj imaginatívne vízie toho aké fosílie archeológia ostane po našej spoločnosti 21. storočia. Túto vizuálne príťažlivú mnohoznačnosť významov v prvej autorovej monografii reflektujú teoretička umenia a kurátorka Vladimíra Büngerová, maďarský kurátor Áron Fenyvesi, nemecký teoretik umenia Stephan Köhler, český kurátor a teoretik Milan Kreuzzieger, publikáciu dopĺňa rozhovor s Radovanom Čerevkom o jeho doterajšej tvorbe. Kniha má slovenskú, českú, anglickú mutáciu. Na 176 stranách v obrazovej časti predstavuje kniha chronologicky jeho miestošpecifické projekty, ako aj galerijné inštalácie, či kolážové akvarely, skice ako predlohy k dielam. Radovan Čerevka vedie na Fakulte umení Technickej univerzity v Košiciach vlastný ateliér. Preto je táto publikácia vhodná aj pre študentov a milovníkov vizuálneho umenia. Publikácia mapuje tvorbu autora, ktorého osobitý prístup k vnímaniu umenia, ako súčasti spoločnosti nemá vo svete svoj pandant a pôsobí tak unikátne.