Tretí diel učebnice Programujeme v Pythone vás hlbšie zoznámi s pokročilejším programovaním v jazyku Python 3. Nájdete v ňom dvojrozmerné polia, rekurziu a tvorenie fraktálov pomocou korytnačej grafiky. Medzi zaujímavé témy patrí aj objektové programovanie a práca s grafovými štruktúrami. Zoznámite sa s ďalšími možnosťami jazyka Python, ktoré vám pomôžu v tvorbe programov. Obsah plynule nadväzuje na prechádzajúce diely učebníc a predpokladá, že čitateľ sa s nimi už zoznámil. Učebnica je určená nielen pre študentov pripravujúcich sa na štúdium informatiky na vysokej škole, ale aj pre ďalších záujemcov či samoukov. V učebnici nájdete množstvo praktických a riešených príkladov, úlohy na precvičenie, ale aj otázky, ktoré vás majú nabádať na premýšľanie, objavovanie súvislostí, diskusiu v skupine, experimentovanie, ale aj hľadanie chýb a intuitívne hľadanie optimálneho riešenia. Súčasťou učebnice sú aj zdrojové programy, vstupné súbory a obrázky. Tvorcami učebnice sú skúsení učitelia stredných škôl. Témy v učebnici, úlohy aj otázky na premýšľanie sú overené v praxi u študentov maturitného ročníka.