Podnikanie, obchod, predaj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott

18.04 €

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou učebnicou pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.

Podobné produkty

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý...
18.04 €
Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku,...
6.6 €
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions...
4.34 €
Ujistěte se, že vydáváte energii správným směrem, na to, co zákazníci...
28.94 €
Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží...
17.31 €
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování...
17.51 €
Používáte-li telefon každý den jako svůj běžný pracovní nástroj,...
6.6 €
Kryštof býval bezproblémový dvanáctiletý kluk. Jenže jeho rodiče...
2.9 €