Podnikanie, obchod, predaj Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing - Adam Madleňák

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing - Adam Madleňák

15.68 €

Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či právnych vzťahov a situácií v prostredí slovenských i zahraničných hospodárskych trhov, ktorých skúmanie je nevyhnutné pre rozhodovanie podnikateľského subjektu pri vstupe na zahraničný trh. Publikácia sa od ostatných v odbore odlišuje praktickým rozmerom skúmanej problematiky, ktorú reprezentujú poznatky autora plynúce z jeho vlastnej výskumnej činnosti i zo spolupráce so zástupcami zahraničných korporátnych spoločností. Vysokoškolská učebnica je primárne určená pre študentov študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá so špecializáciou marketingová a masmediálna komunikácia, prípadne mediálne a informačné kompetencie a podporne aj pre študentov druhého stupňa právneho a ekonomického charakteru pre osvojenie si praktických súvislostí spojených s medzinárodným podnikaním. Je však cenným zdrojom informácií aj pre manažérov spoločností či iných vedeckovýskumných pracovníkov z oblastí medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu.

Podobné produkty

Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej...
15.68 €
Predkladané šieste vydanie učebnice Medzinárodné podnikanie je prirodzeným...
19.53 €
Publikácia sa zaoberá medzinárodnoprávnymi aspektmi kybernetických...
15.58 €
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na oblasť medzinárodných financií,...
5.19 €
Kniha renomovaných autorov, ktorí sa problematikou medzinárodných...
17.58 €
Kniha sa venuje štúdiu medzinárodných organizácií, popisuje základy...
15.96 €
• Európska únia sa snaží chrániť investorov tým, že harmonizuje účtovné...
19 €
Máte radi pexeso? V tom prípade je Vedomostné pexeso - Hlavné mestá...
6.49 €