Právo - ostatné Mediácia ako súčasť alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov - František

Mediácia ako súčasť alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov - František

12.3 €

Cieľom a zameraním publikácie, je poskytnúť základné informácie o procese mediácie ako mimosúdneho riešenia sporov a konfliktov v spotrebiteľskej oblasti. Zvláštna pozornosť je venovaná informáciám o elektronickom cezhraničnom nakupovaní, ku ktorému sa, mimochodom, doteraz neodhodlali takmer tri štvrtiny Európanov. V publikácii je venovaný priestor aj na kontext mediácie s verejnosti neznámymi, neverbálnymi vyjadreniami súhlasu s kúpnou zmluvou (napríklad kývnutie hlavou, potrasenie rukou, či zreteľné nevyjadrenie protestu); súčasne sú analyzované aj dôvody neplatnosti kúpnej zmluvy, napríklad ak dá obchodník podpísať kupujúcemu zmluvu, ktorej písmo je menšie ako 1,9 mm. Súčasťou publikácie sú aj desiatky kazuistík a príkladov z praxe o možnostiach použitia tohto fenoménu v rámci prevencie a riešenia sporov a konfliktov v pracovnej oblasti. Publikácia je určená nielen mediátorom, či odbornej verejnosti, ktorá sa angažuje v procese ochrany práv spotrebiteľa, ale aj dodávateľom, či samotným spotrebiteľom pri základnom zorientovaní sa v ich právach.

Podobné produkty

Cieľom a zameraním publikácie, je poskytnúť základné informácie o...
12.3 €
Ochrana spotrebiteľa v EÚ vychádza z koncepcie zachovania zásady...
17.77 €
Digitálna gramotnosť, digitálna bariéra, digitálna hygiena, či digitálna...
13.25 €
Cudzinci okolo nás...Na pracoviskách, v zmiešaných manželstvách,...
11.35 €
Predkladaný komentár k zákonu č. 11/2019 Z. z. o pravidlách riešenia...
4.28 €
Kniha obsahuje 60 algoritmov a 72 vyriešených príkladov. Sú rozdelené...
2.76 €
Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování...
33.96 €