Keď človek cestuje do Afriky, je nabitý množstvom cestovateľských predsavzatí a očakávaní. Má všetko vymyslené a naplánované. V kritických situáciach však zlyháva, nič mu nevychádza podľa plánu, má narušené sebavedomie a postupne sa zmieruje s tým, že v Afrike je to inak a naše pravidlá, skúsenosti a zvyklosti sú mu úplne nanič. Stále viac si pripadá ako lúzer... Ale na Afriku a jej černoškov nezanevrie... Trinásť autentických príbehov zachytáva všetky omyly, zlyhania a chyby, akých sa turista-lúzer dopustí na cestách v Afrike, kým si ju nakoniec úplne nezamiluje. Palo Hapák (1961, Bratislava), vyštudoval socioekonomickú geografiu. V roku 1994 založil a vydával branžový časopis o marketingu a reklame – Stratégie. Po začlenení Stratégií do medzinárodného vydavateľstva Sanoma Magazines pokračoval až do roku 2010 ako riaditeľ jeho slovenskej pobočky. Je spoluzakladateľom združenia THEMARKETERS.BIZ, venuje sa konzultačnej a poradenskej činnosti v oblasti marketingu a komunikácie v projektoch pod značkou RULEZZ.SK. Má rád Afriku, marketing a pivo.