Marketing, reklama, žurnalistika Kniha – najväčší vynález ľudstva - Martin Kasarda

Kniha – najväčší vynález ľudstva - Martin Kasarda

18.59 €

Na knihu sa zväčša pozeráme optikou literatúry, kultúry a hodnôt. Ale kniha je aj tovar, produkt, ktorý niekto pripraví, niekto vyrobí a niekto zasa distribuuje a predáva. Aká je vlastne táto pragmatická cesta knihy? V čom sa líši kniha v obchode od jogurtu alebo od auta? Vo svojej najnovšej monografii si autor kladie štyri základné otázky: Aké je miesto a aké sú funkcie knihy dnes v spoločnosti? Ako sa kniha vyrába, aký je celý životný cyklus tovaru kniha? Ako sa môže marketingová teória pozrieť na knihu ako produkt, aké nástroje môže využiť pri predaji knihy? A ako sa kniha zžila s digitálnymi technológiami? Ohrozili ju a zmenili? Dá sa digitálny svet využiť pri príprave a predaji kníh? V štyroch častiach knihy autor systematicky odhaľuje aktuálne informácie z domáceho aj medzinárodného knižného sveta. Dozviete sa ako knihy vznikajú, aký je slovenský knižný trh a čo môže (a nemusí) zaberať pri ponuke kníh čitateľom. Táto kniha pomôže nazrieť do sveta kníh nielen milovníkom kníh, ale aj autorom, vydavateľom, redaktorom či kníhkupcom.

Podobné produkty

Na knihu sa zväčša pozeráme optikou literatúry, kultúry a hodnôt....
18.59 €
KTO: Beáta Dubasová (spev),Vašo Patejdl (klávesové nástroje, spev),...
18.99 €
Rainer Zitelmann skúma desať najčastejších výhrad voči kapitalizmu:...
13.99 €
Rainer Zitelmann skúma desať najčastejších výhrad voči kapitalizmu:...
18.91 €
Príbehy o stovke najväčších mužov histórie, ktorí svojimi myšlienkami...
9.42 €
V knihe "Najväčšie bitky Divokého Západu" popisuje autor najznámejšie...
6.99 €
KTO: Beáta Dubasová, skupina Kamene, štúdiová skupina, Allan Mikušek,...
14.24 €
Obľúbená bestsellerová autorka Rhonda Byrne sa po knihe Tajomstvo...
17.01 €