Marketing, reklama, žurnalistika Človek-masmédia-realita - Vladimír Seiler,Božena Seilerová,neuvedený

Človek-masmédia-realita - Vladimír Seiler,Božena Seilerová,neuvedený

6.27 €

Od čias Immanuela Kanta vo filozofickej tradícii zaznieva myšlienka o subjektívnej transformácii objektívnej reality, spočiatku na úrovni poznávacích schopností človeka, neskôr jazyka. V súčasnosti sa táto transformácia skúma už komplexnejšie a za hrňuje aj prostriedky masovej komunikácie...Z obsahu: Masmédiá v epistemologickom rámci vedecko-technologickej civilizácie Predmet komunikácie a hodnoty Epistémy masmediálnej reality Sociokultúrna determinácia obrazu/modelu reality v masmédiách Obraz y človeka v ére spotreby a masovej komunikácie Pojem kultúra verzus masmediálna kultúra Tematizácia filozofickej refelexie masmédií

Podobné produkty

Od čias Immanuela Kanta vo filozofickej tradícii zaznieva myšlienka...
6.27 €
Štúdia z hľadiska socio-filozofických ideí Karla Marxa interpretuje:...
9.5 €
Obsah: 1. Dva historické fakty 20. storočia a Marxov objav štrukturalizácie...
8.55 €
Slovenský čitateľ dostáva do rúk preklad reči O dôstojnosti človeka...
8.36 €
Na to, aby ste vstúpili do kontaktu so svojou tvorivosťou a s vnútornou...
8.3 €
Človek v paradigmách filozofickej antropológie. K syntéze výpovedí...
10.45 €
Brett Charles Seiler lives and works in Cape Town, South Africa,...
52.2 €
Na zalesněných svazích Gabréty, Korkont i Askebergu, na březích Bílého...
9.6 €