Marketingový bestseller od Agentúry roku! Ak chcete z marketingovej investi´cie vysekatˇ cˇo najviac, musi´te sa zbavitˇ balastu a veci´, ktore´ va´s brzdia. Su´ to nezmysly, pri´stup „neda´ sa“, nejasne´ ciele a predvi´datelˇne´ rozmy´sˇlˇanie. Aby sme va´m pomohli si to lepsˇie zapama¨tatˇ a pouzˇitˇ vo vasˇej kazˇdodennej pra´ci, zhrnuli sme na´sˇ pri´stup do skratky BDGT (osekane´ slovo budget): cut Bullshit, cut Don’ts, cut Goals, cut Templates. Prve´ tri cˇasti buduju´ do^veru v marketing a posledna´ hovori´ o inova´cii, ktora´ zvysˇuje hodnotu marketingovy´ch investi´cii´ (a za´rovenˇ znizˇuje sˇancu, zˇe va´m pra´cu vezme robot).