Odborná a náučná literatúra - ostatné Brand destinácie - Andrej Kóňa

Brand destinácie - Andrej Kóňa

7.51 €

Téma reputácie Slovenska rezonuje v našej krajine od 90tych rokov, dočkala sa od roku 1993 mnohých prístupov, z ktorých verejnosť ako posledný eviduje projekt Good Idea Slovakia z dielne Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR. Odborná aj laická diskusia na tému značky Slovensko osciluje od úvah o grafickej identite až po náročné vnímanie medzinárodnej reputácie Slovenskej Republiky v medzinárodnom priestore. Brand destinácie je prvým knižným projektom na Slovensku, ktorý detailne mapuje problematiku strategického riadenia reputácie destinácií, pracuje s teoretickými východiskami a prináša aj cenné prípadové štúdie z viacerých krajín sveta.

Podobné produkty

Téma reputácie Slovenska rezonuje v našej krajine od 90tych rokov,...
7.51 €
Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu....
17.77 €
Publikace je odbornou monografií, která podrobněji pojednává o teoreticko-metodologických...
9.35 €
V roce 2001 ukončila tehdy třiašedesátiletá Madeleine Albrightová...
23.41 €
Cestovní ruch je jedním z největších a současně nejdynamičtěji se...
13.13 €
Hundreds of oversized images of the world's most spectacular destinations...
37 €
After a long, sweaty and exhausting climb the team reaches the eastern...
9.41 €
Alex, Aurélie et Florence veulent aider le professeur Peng ? retrouver...
3.63 €
Young professor Peng is looking for archaeology enthusiasts to help...
3.63 €